18-19 травня 2019
Арт-завод «Платформа»
Kiev Beer Festival-
Levi’s
This Case 1

Концепція

Наразі ролі золотошукачів зайняли стартапери!
Повні надії молоді люди, які одягнені все в ті ж джинси!
Ці мисливці за успіхом збираються в ГАРАЖАХ, і сповнені сподівань знайти щось, що їх озолотить.

Оформлення стенду

Ми перетворили простір Levi’s на збірний образ стильного американського гаража. Місце, де народжуються ідеї на мільйон! Запропонували гостям пивного фестивалю відвідати простір Levi’s та чудово потусити! Ну що, по пиву та у гості до Levi’s!
Особливе місце займає Levi’s pop up store з джинсами, куртками, футболками та кепками.

This Case 2

Результат

This Case 4



Комунікація з аудиторією

Комунікація з гостями проходила через активні розваги як на стенді, так і на території фестивалю. У просторі Levi’s ми запропонували гостям покреативити і отримати класний результат на фініші. Кожен, хто купував футболку в pop-up store Levi’s, отримував у подарунок унікальний принт. Також він міг кастомізувати будь-яку свою річ від бренду Levi’s. Дуже стара і легендарна гра привертала увагу на нашому стенді, кожен гість міг спробувати свої сили в пінбол і битися на найбільшому кікері в Україні.
Однією з активностей фестивалю був механічний бик, на якому потрібно було втриматися 30 сек., це було дуже не просто! Також проходив квест через мобільний додаток.

This Case 5
Portfolio