Уявити бренд SuperDry в рамках фестивалю Вулична Їжа,
створення креативної концепції і механіки прояви.
В основі бренду присутній Японська і Британська культура. Було прийнято рішення створювати стенд стилістиці Pop Up Store, простір в якому гості фестивалю могли б провести круто час і в комфортній атмосфері познайомитися з брендом.Также була створена друга зона на відкритому повітрі в місці відпочинку гостей, це крута качель і фото зона.
Story about Tokyo
Через сторітелінг, атмосферу стенду і активності ми розповімо гостям про філософію бренду і покажемо дивовижний світ SuperDry
Їх можна називати як завгодно – хостес, консультанти, але по суті – це завербовані агенти бренду, які готові говорити про SuperDry хоч до ранку
На території і в рамках стенду працюють агенти SuperDry – хлопці і дівчата, які анонсують активності, запрошують відвідати стенд, роздають пропуск в світ SuperDry
Активності на стенді.
Move like Jagger SuperDry
В рамках активності проводяться денс-батли, в яких визначається переможець
Переможець отримує подарунок, який програв – пам’ятний сувенір, стікер пак
Tokyo Trip
Світ SuperDry, як і світ Токіо – кольоровий і барвистий, і ніяк інакше. Ми дали можливість гостям здійснити віртуальний тур в Токіо і максимально відчути атмосферу цього міста.
Командний кікек (настільний футбол)
Він майже як Олімпійський, це найбільший кікер в Україні, це була ліга чемпіонів.