30-31 березня 2019
Арт-завод «Платформа»
Ulichnaya
Eda
This Case 1

Завдання

Уявити бренд SuperDry в рамках фестивалю Вулична Їжа,
створення креативної концепції і механіки прояви.

Рішення

В основі бренду присутній Японська і Британська культура. Було прийнято рішення створювати стенд стилістиці Pop Up Store, простір в якому гості фестивалю могли б провести круто час і в комфортній атмосфері познайомитися з брендом.Также була створена друга зона на відкритому повітрі в місці відпочинку гостей, це крута качель і фото зона.

Фестиваль
Ulichnaya
Eda

Результат

This Case 3



Story about Tokyo

Через сторітелінг, атмосферу стенду і активності ми розповімо гостям про філософію бренду і покажемо дивовижний світ SuperDry

Їх можна називати як завгодно – хостес, консультанти, але по суті – це завербовані агенти бренду, які готові говорити про SuperDry хоч до ранку

На території і в рамках стенду працюють агенти SuperDry – хлопці і дівчата, які анонсують активності, запрошують відвідати стенд, роздають пропуск в світ SuperDry

Активності на стенді.

Move like Jagger SuperDry

В рамках активності проводяться денс-батли, в яких визначається переможець

Переможець отримує подарунок, який програв – пам’ятний сувенір, стікер пак

Tokyo Trip

Світ SuperDry, як і світ Токіо – кольоровий і барвистий, і ніяк інакше. Ми дали можливість гостям здійснити віртуальний тур в Токіо і максимально відчути атмосферу цього міста.

Командний кікек (настільний футбол)

Він майже як Олімпійський, це найбільший кікер в Україні, це була ліга чемпіонів.

This Case 5
Portfolio